Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 23 maja 2011

Moja recęzja ulóbionej ksionszki ...

W bibliotece na praktykach.
Dzieci piszą recenzje swoich ulubionych książek.
Po napisaniu przynoszą kartkę Pani Bibliotekarce, żeby sprawdziła im ewentualne błędy.

Pani Bibliotekarka: Aaaale tutaj zrobiłeś błąd! Przeczytaj to jeszcze raz.
Chłopiec: Hmmmm, ... "książka" przez samo "ż" .... aaaa, już wiem! "Chciałbym" przez samo "ż"?!
Pani Bibliotekarka: ...............
Praktykantka (czyli Ja :P): * w myślach* Łahahaha, pomylił się napisać "chciałbym" przez samo "ż" ..... .... nie, chwila, chwila ...
Pani Bibliotekarka: Gdzie ty masz "ż" w "chciałbym"?
Chłopiec: *konsternacja z ogromem "aleocochozi" na twarzy*
Praktykantka: *zrozumiawszy swoją głupotę, opuszcza zasłonę milczenia na powyższą scenę*

~~~~

Uczelnia.
Rozmowy o muzyce.
Patrycja: Ogólnie nie jestem zbyt wyrafinowana muzycznie, więc jak jakiś chłam puszczają w radiu to ja to łykam jak małe dziecko.
Wszyscy: *gleba*

2 komentarze:

  1. zapomniałaś dodać że to Patrycji pierwszy raz na tym blogu!
    jak mogłaś ;P
    M. (ta kochana przez wszystkich ;D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powitajmy Patrycję serdecznie :D
    Właściwie: chłopca też możemy powitać serdecznie ;)
    Gadzik

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.