Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 10 grudnia 2011

Bibliopak XVI ... prezenty od Śniętego Mikołaja

Dzisiejszy wpis w dużej mierze sponsoruje Merow (Alicja) :D

Garść komiksów od Merow

[ten z dedykacją dla Sosnowa]

[ten o zboczeniu zawodowym]
 [ten o tym, że bibliotekarze przyszłością narodów]

[ten o tym czego nie lub ... kochamy oczywiście! nad życie!]
*****

Garść zdjęć od Merow





 *****

Garść linków od Merow


*****
Fachowa rozmowa o dresach
Sławek: Wiesz ile taki dres kosztuje? 200 zł !!! A wiesz co można kupić za 200 zł?!
Kajko: Dużo coli?
Sławek: Markowy dres!

***
Kajko: Markowe dresowe prezerwatywy z oryginalnym podwójnym paskiem. Paski podobno wydłużają!

***
W Guga na imprezie "Hip ster Dub Step"
Sosnów: Zajebista muza ... mogli by ją wyłączyć!

***
Patrycja: Jak byłam w szkole na praktykach to brałam udział w Święcie Nauczyciela, w tych wszystkich konkursach i wygrałam talon na żur!
 Ciężka praca bibliotekarzy została wreszcie doceniona!

***
Pani Doktor: Ktoś kiedyś napisał pismo do spółdzielni: "Czy [w domyśle trzy] rury mi penkły w domu!"
Misias: Ty gupi supie, a co mnie to obchodzi?

***
Sosnów: W ogóle podobno nie życzy się nikomu nic złego [ bla,bla,bla] ale niech mu tak wyjebie Internet w pizdu każdej niedzieli

***
Sosnów: W ogóle jak wracałam taka byłam megaaa zespana ze no nic tylko się wtulić w kzk gop i kima
***

Każdy jest stworzony do czegoś w życiu:
Gadzik jest stworzona do rozpieszczania
Kajko jest stworzona do karmienia
a Martyna ...
Martyna jest stworzona do sarkazmu!

***

Bartek instaluje jakieś tam sterowniki. Klika ikonkę *Install* i wyskakuje mu okienko powiadomienia o treści *Install now?*
Bartek: Nie kurwa później...

***

Sosnów: Wiesz, u mnie z dziećmi jak z kotami: lubię, ale długo się gotują. Więc jak jestem głodna to ich nie jem.

***


3 komentarze:

  1. uwielbiam ten komiks o Gadziku podnoszącym sztangi ;D
    że już nie wspomnę o pięknym stuffie od Alicji ;D
    no i Sosnów wtulający się w KZK GOP *.*
    me gusta ;D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Bibliopak wygrałby w konkursie na Bibliopaka Roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. majn got! :D śmieje się do tej pory, wszystkie komiksy są wprost genialne :d zombie i haniball - jeszcze leże, ale Gadzik, która podnosi sztangi wstać mi nie pozwoliła :D

    Sosnów ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.