Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 9 grudnia 2011

Stare ale Jare I

Nowa seria na blogu - wszystko to co wygrzebałam z zakamarków komputera, forum, poczty itd.

Kaja: Musiałam sobie wydłużyć ferie, mam grypę.
Nika: Zabawne, widziałam Cię wczoraj NA LIŚCIE OBECNOŚCI na formatach;-D 

***
Nika: Ale co on zrobi bez żony? :P
Gadzik: Po zajęciach z nim mam wrażenie, że on robi wszystko, żeby z żoną nie rozmawiać Gra w gry komputerowe, ogląda filmy... itd. Więc chyba sobie poradzi 
 
***
Gadzik: A B. wg waszego opisu wydaje się być podobny do profesora E. I ja mam nadzieję, że właśnie taki będzie
Mrozia: Ja nie chcę drugiego E. L
Monia: A co z E. jest nie tak?
Nika: On jest trochę nieobliczalny i musisz wiedzieć rzeczy spoza materiału, żeby zdać Ale ostatecznie wszystkich przepuszczał
Basia: A ja sądzę, że E. pokaże jeszcze swoje 'mroczne oblicze'
Aleksandra: nie ma to jak radosny optymizm
Mrozia: Ale jak już powiedziała Basia- jeszcze zobaczycie, że E. da nam jeszcze popalić
Basia: "Basia powiedziała" - jako argument niepodważalny heheh...  p.s. Swój swojego pozna

***
- To jest Harley wśród rowerów!
- To jest Rower wśród rowerów!

***
Miejsce akcji: Kraków
- Kurwa, kto to był Rydel?
- Postać z "Wesela" Wyspiańskiego
- Co, kurwa?!
- W "Weselu" zostało opisane wesele Lucjana Rydla w wiejskiej chacie, która się nazywa Rydlówką w Bronowicach. Możesz tam nawet dojechać tramwajem, to jest tuż za rogiem normalnie ...
- Co ty pierdolisz ... przecież Bronowice są pod Krakowem!!!
-

***
Agata's definiszyn "Przelotne opady" - raz przelecą, raz opadną ...

2 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaa!
    nowy wpis!

    idę czytać ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ah listy ;DD "nie ma, nie ma, nie ma -jeeeest " ;DD

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.