Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 5 grudnia 2011

Do stworzenia dzienniczka praktyk wiersz motywujący z dedykacyją dla Kajko napisany ...

Martyna 19:58:02
i z Mariuszem w tle
Kaja 19:58:07
to się zgadza :P
Martyna 19:58:13
tak myślałam
Martyna 19:58:23
twoja matka ci powiesi jak nie dostanie kasy za praktyki
Martyna 19:58:33
a ty nie zaliczysz semestru jak tego nie oddasz!
Kaja 19:58:54
no wiem
Kaja 19:58:57
zaraz się do tego zabiorę
Kaja 19:59:02
tylko posprzątam w pokoju
Kaja 19:59:05
bo nie mogę w takim syfie
Martyna 19:59:06
no to dupa w troki i do roboty
Martyna 19:59:37
ja utrzymuję permanentny porządek w pokoju od kiedy mam go tylko dla siebie
Kaja 19:59:46
no widzisz :P
Martyna 19:59:57
to pomaga, nie mam wymówki od pracy! ;P
Martyna 20:04:04
przybyła z rudy zmora
złapała Kajko do wora
i gdzieś ją niesie w przestworza
pewnie zaniesie aż do morza
chyba ze Kajko bohater
nie pozwoli się wynieść z kwater
i aby to zrobić przebiegle
musi władać klawiaturą biegle
dzienniczki praktyk pisać musi
inaczej zmora Mariusza udusi!

Kaja 20:04:43
;pvfgrt/.2\5+\]36,02
G
Kaja 20:04:50
UMARŁAM!

2 komentarze:

  1. tak, ja również umarłam
    jak zwykle Twoja reakcja jest natychmiastowa.
    tym razem jednak spamujesz mną nie tylko na blogu, ale i na fejsie! ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ;D taka groźba tej zmory :p

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.