Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 11 marca 2011

Biżuteria Ani - reklama ;P

Od czasu do czasu musi pojawić się jakaś reklama, mniej lub bardziej związana z naszym kierunkiem, żeby nudno nie było a kraj nasz rozwijał się w dobrobycie i dostatku ;P
Tym razem proponuję wam ręcznie robioną biżuterię, przez moją koleżankę Anię - może uda jej się uzbierać przynajmniej na jedną panele do nowego mieszkania :P Mogłyście mnie zobaczyć biegającą (choćby dzisiaj) z pudełeczkiem i pokazującej jego zawartość komu popadnie ;P
Jeżeli coś wam się spodoba, dajcie znać, a przyniosę na uczelnię, żebyście mogły sobie pomacać, bo jak się pomaca to od razu lepiej się człowiek czuje ;P
Kolejne zdjęcia i opisy będą pojawiać się stopniowo, aż dojdziemy do opisu trzeciego stopnia szczegółowości :P


Zapraszam! :)

11 komentarzy:

  1. z tym 3 stopniem to pojechałaś xD

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA! Biżuteria Ani uzależnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, macenie bardzo poprawia humor xD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już mam te cuda :D
    Pomacałam, kupiłam i jestem uzależniona :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka nowa akcja w stylu "Budujemy dom" :P? Choć w tym przypadku raczej "Wyposażamy mieszkanie", w sumie szczytny cel, jedne kolczyki już mam, a drugie kupuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuszczyk jak ty coś powiesz ;P

    a co do Aniowych kolczyków i innych blink blink, to coś jest w tym, że uzależnia...
    (Czy wszyscy już widzieli moje zajebiste kolczyki z motylkami? ;])
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki z motylkami? Ja nie widziałam. Masz obowiązek je jutro ubrać :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. I teraz biedna Martyno musisz wybierać takie ciuchy, żeby ubrać do nich kolczyki, bo trzeba Agatę zadowolić :D Uwielbiam to :P

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem Gadzik, że uwielbiasz mnie zadowalać :D, a tak w ogóle to co się stało, że napisałaś "Agatę" O.o?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo sobie przypomniała jak masz na imię i chciała się pochwalić :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.