Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 23 marca 2011

Gierrary hier! czyli jakby życie nie było wystarczająco trudne ...

Dzisiejszy wpis sponsoruje Ciocia Martyna ;)

ROD. Tłusty czwartek. Pani Profesor częstuje nas czekoladkami. Do tablicy podchodzi Kinga. Napisała na tablicy określnik chronologiczny XX w. Jest to oczywiście jawne pogwałcenie przepisów katalogowanie przedmiotowego:
Pani Profesor: Jaki format! Oj, nie dam czekoladki!

~~~~

Angielski. Kinga czyta przykład, ale tak cicho że w ogóle nie słychać:
Gabrysia: Kinga, ale głośniej!
Kaja: Kinga i głośno, to najlepszy dowcip jaki słyszałam!

~~~~

Kinga: No i jedziemy kiedyś z siostrą, i jedziemy i miałyśmy crasha!

~~~~

Na wykładzie z Sylwetek Bibliologów:
Gadzik: Traktaty naukowe pisano wierszem... Jakby życie nie było wystarczająco trudne...

3 komentarze:

  1. Ciocia Martyna sponsorem...
    i od razu widzę różne scenki rodzajowe ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Różne scenki rodzajowe z jednym bohaterem głównym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciocia Martyna rozdająca pieniążki, ciocia Martyna przytulająca potrzebujących, tak? :P

    A w ogóle to dumna jestem, że mój tekst stał się tytułem wpisu! :D (inni się cieszą jak zaistnieją na tym blogu, mnie to już nie bawi:P)

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.