Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 7 marca 2011

Dabylju, dabylju, dabylju, czyli jak bawimy się na angielskim.

Słowotwórstwo w pełni, z myślą o haśle "Róż nową czernią" powstało nowe hasło:
true pink, wiecie, takie true black, czy true metal... tyle, że różowe.
Jednak nie wiedzieć czemu wszystkim ten "trupink" skojarzył się z... nekrofilią.


~~~

Na angielskim jedziemy z różnymi rodzajami jedzenia, po kolei: vegetables,
fruits, meat, no i doszło w końcu do seafood, które jak wiadomo czyta się "sifut"
Gacia: sifut... to brzmi jak jakaś choroba weneryczna...

~~~

Bartek:
*do Celiny* pomachaj do kobiety!
Celina: *macha*
Bartek: Ale po angielsku!

~~~

Celina: Kropka wpierdala kota!
Gacia: A teraz będzie żreć wróble...
Celina: Koto - wróbel!
Gacia: Nowy pomocnik Batmana!

~~~

Kłótnia o ołówek, który Bartek dostał na wykładzie,
a który ja porysowałam o gwóźdź:
Bartek: Nie chcę tego ołówka bo jest poharatany!
Gacia: On jest naznaczony przez życie, doświadczony!
Bartek: Nie chcę!
Gacia: Czyli wolisz dziewice od doświadczonych?

5 komentarzy:

  1. Trupink jest mroczne ...
    Wiesz, jak jest soaping to może też być i trupink :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A na ołówki to ja się mogę z Bartkiem zamienić, skoro on woli dziewice :P Właściwie jakby nie było zdewastowałaś mój ołówek, a nie Bartka :P Bartka ołówek mam ja :D

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej?! A gdzie hasło do autoryzacji przy wstawianiu komentarzy?! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Usunęłam hasło, bo się denerwowali (czyt. Martyna się denerwowała :P), że musi to za każdym razem wpisywać :P Jak się jakiś spam pojawi to je przewrócę, a na razie niech jest tak jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Trupink" kojarzy mi się ze studiem tatuażu - trupa ink'owa ;)
    Albo z zakładem pogrzebowym - trup inc(-orporation).
    Generalnie - pobudza do myślenia ;)
    Dlatego też chcę podziękować za tak miły poranek!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.