Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 19 marca 2011

Rozmawiaj z dzieckiem...

Miejsce: duży pokój
Osoby: ja, ojciec, matka

Tata mierzy żaluzje, które wczoraj kupili do pokoju mojego brata. Ja mierzę temperaturę swoją własną :P 

Mama: I ile?
Ja: *o temperaturze oczywiście* 34,1
Mama: Kurde, to za wąskie kupiliśmy te żaluzje!
Tata: *o żaluzjach* 41 ...
Mama: *z przerażeniem przykłada mi dłoń do czoła* Matko Boska, szybko musisz połknąć tabletki!
Tata i ja: *keeee?!?!?!*
Mama: Chwila, chwila - o czym my teraz mówimy?

Taaa ... witam w moim świecie :P

3 komentarze:

  1. twój świat wydaje się być zabawny ;D
    M.

    PS. gupia ta twoja temperatura, nie będzie cie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, moja temperatura ma się dobrze, gorzej z moim poziomem cukru, który już chyba nie ma żadnego poziomu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. skojarzylo mi sie z reklama w tv - welcome to my word, world of Red Bull :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.