Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 2 marca 2011

Let's get party started!

Ligota - stąd wszędzie w chuj daleko!

Betka: Jak chcesz to mogę być twoim ogierem seksualistycznym!
Kaja: Ogrem chyba ...

~~~~

Mrozia opowiada jak Betka śpi, Betka prezentuje swoje akrobacje.
Mrozia: No i tą nogę przekłada tak, kołdrę przekłada tak ...
Betka: *prezentuje*
Monia: Ty jesteś nietrzeźwa!

~~~~

Kaja: Ja chcę zobaczyć dzika!
Monia: *chwyta ją za policzki* Ja jestem twoim dzikuniem!

~~~~

Bartek: Są takie krzyżówki lwa z tygrysem, czyli Lygrys i krzyżówka tygrysa z lwem czyli Tigon. No i te krzyżówki nie mogą się rozmanażać ...
Martyna: ... chyba jest ze mną źle, bo przed chwilą pomyślałam, że przecież esperanto też nie może mieć dzieci ...

~~~~

Ewelina: *do Nicola* Ale będziesz musiał mnie trzymać, bo się nie czuję równo!

3 komentarze:

  1. Po 1...to ja opowiadałam jak Betka śpi a ona tylko prezentowała te swoje akrobacje :P
    Po 2...za cholerę nie pamiętam żebym mówiła, że się nie czuje równo

    Mrozia

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, mój tekst o esperanto dziwnie wygląda ;d
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz żałuję, że mnie nie było... ;( Teksty świetne :D Mrozia: ja po alkoholu też wiele rzeczy nie pamiętam, zresztą nie tylko nas to dotyczy :P

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.