Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 29 marca 2011

Fejsbuk prawdę ci powie ... [201 post :P]

Katerinka: tak mógłby wyglądać mój pokój... :D
Kaja: mój też kurwa mój też
Katerinka: może Kamil mi zrobi taki pokój ...
Kaja: zanim on ci go zrobi to ty już go zjesz :P
Katerinka: ale mam ochotę na m&msy teraz ... :(
Wesołeczek: ‎:-) na zółte... ;-P
Katerinka: czerwone... :D mozemy sie podzielic ;)
Kaja: wszystkie bym wpierdoliła
...
Katerinka: kupilam sobie m&msy czerwone i zjadlam :D
Kaja: a niech ci idzie w dupę cholera jasna  

~~~~~~

Katerinka: Life is beautiful! :)
Kaja: napisz mi list motywacyjny
Katerinka: sama napisz :P znajdz w google jakis przyklad i dajesz ^^
Kaja: kiedy nie potrafię kłamać
Katerinka: niestety czasem trzeba :)
Jagienka: napisz ze jestes tak zajebista ze twoja zajebistosc mowi sama za siebie i nie musisz pisac listow motywacyjnych bo jestes tak zajebista ze sie same napisza czy jakos tak :p
Gadzik: Niech napisze, że to oni do niej powinni wysłać list i w nim napisać, żeby zechciała u nich pracować :D
Katerinka: oni sie powinni uganiac za Kaja a nie Kaja za nimi ;p!
Kaja: otóż to! czekam na oferty pracy w takim razie 

~~~~~~

"Wszyscy jesteśmy Kulfonami!"
  "Oj tam oj tam ... nie ma takiej żony której nie można zabić"
"Żona nie ściana - zawsze można przesunąć"
"Budzi się we mnie zwierze. niestety prawdopodobnie jest to leniwiec."
"Nie cierpię facetów w przykrótkich spodniach"
"Moje serce jest pojemne jak jednorazówka z Biedronki"
"Bo przecież liczy się wnętrze. Masz zajebistą wątrobę. I takie seksowne lewe płuco." 

~~~~~~

- Lord Jim na końcu umiera ... jak mogłaś mi to powiedzieć, teraz już mi się tego ni chce czytać!
- Wszyscy kiedyś umrzemy ...

3 komentarze:

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.