Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 27 stycznia 2011

Egzamin ... już jutro jest egzamin ... sram ogniem bez granic ... bo egzamin jutro jest ...

Rozmowy Fejsbukowe, Gadugadowe ...
Post będzie uzupełniany o nowe "przemyślenia" :P

Gacia: Kasia to weź mi wyślij na maila materiały z tamtego roku :)
Katerinka: a magiczne slowo ;P?!
Gadzik: Migiem!
Gacia: Hokus Pokus, Czary Mary, wysyłaj mi te materiały!  

~~~~~~

Iwona: Daj spokój, dajesz radę. Mnie wystarczyło 6,5 miesiąca na studiach żeby po miesiącu nieróbstwa mieć dość. To do mnie niepodobne, żeby mnie cokolwiek chciało się robić. Dlatego wam: INiBowcom tak zazdroszczę... :)
Gadzik: To nie to, że nam się chce:P To jest to, że my musimy ;) Bo jak nie my to kto? :P Ktoś musi być solą tych bibliotek :D  

~~~~~~

Gadzik: O! Wszyscy na fejsie siedzą! 
Kaja: Bo wszyscy się uczą...

~~~~~~

Smuteczek: Ja chcę funkcje języka naturalnegoooo ;-P
Katerinka: nie chcesz - uwierz mi! :P 
Smuteczek: chcę... nie ważne jakie będzie pytanie ... ja mu je wypiszę!
Katerinka: ja mu napisze ze go lubie i ma dac mi 5 za piekne oczy i krotka spodniczke ;]
Smuteczek: yeah dorzuć dekolt...
Katerinka: postaram sie ;P postarajcie sie rowniez to moze zaliczymy ;P u tajgera sie to sprawdza ;)
Nika: Ale chyba nie na pisemnym:-P
Smuteczek: ona załączy swoje photo ;-P
Katerinka: dokładnie i numer ;D
Nika: Sposób na kodowaną pracę:-P
Kropka: Dobry sposób nie jest zły :P
Karolina P.: przerwy to ja sobie robię na naukę :P      

~~~~~~

O czym teraz myślisz?
Kaja
uczy się ze ściąg ... tylko tyle mogę teraz zrobić ... kurwakurwakurwa
Gacia
Uczy się z tych samych ściąg co Kaja
Mrozia
Uczy się ze swoich notatek (a nie ze ściąg jak Kaja i Gacia) choć zastanawia się jak potem w nich coś znajdzie skoro teraz ich nie ogarnie...
Smuteczek
Wiesławie, spotkamy się w marcu...
~~~~~~ 
Gacia: Zamiast: "Pani z ostatniej ławki, pani ma chyba ściągę" będzie "ściągi z ostatniej ławki, wy chyba macie człowieka"

3 komentarze:

  1. mam tu dowód na pismie jak mnie pasozyd wykorzystuje! :P

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  2. a kto jest pomysłodawcą i koordynatorem tych zajebistych ściąg? ;D
    (nie żeby dużo mi pomogły, oj nie...)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. sciagi byly swietne ale nie mialam okazji do nich zajrzec na egzaminie :(

    katerinka

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.