Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


niedziela, 9 stycznia 2011

Znalezione nie kradzione ...

Od Oli Z. :***

TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
Przy prezentacji nowego ćwiczenia, dziewczyna miała wcisnąć klawisz ‘yes’.
Pan Doktor:  Yes! Yes! Yes!
Grupa: *śmiech*
Pan Doktor: Ale nie takie "yes" o jaki wam chodzi!  

 
HISTORIA KSIĄŻKI
Przy czytaniu listy nazwisk.
Pan Profesor: Jak dobrze czytam to proszę mnie pochwalać!
 

ZARZĄDZANIE ZBIORAMI BIBLIOTECZNYMI
Pan Doktor: Czy ja mówiłem coś o jedzeniu i piciu na wykładzie? Umiarkowanie w jedzeniu i piciu… Nie mam nic przeciwko piciu na wykładzie! 
Studenci: *śmiech*
Pan Doktor: Taaak…napoje orzeźwiające, sam bym się napił…
 

PSYCHOLOGIA OGÓLNA
Mowa o macicy
Pani Doktor: Jak kobieta robi to, co do niej należy, tzn rodzi dzieci, rodzi dzieci, rodzi dzieci, to macica ma co robić. Jeśli kobieta nie rodzi dziecka to macica się złości i wędruje po ciele i np. trafia do ręki i ten ktoś nie może ruszać ręką

Pani Doktor: Dziecko jak nie wrzeszczy to ssie albo przecieka
 

BIBLIOGRAFIA WYKŁAD 
Pani Profesor: Druk ulotny nie może być ciężki bo by nie latał

3 komentarze:

  1. bosko :D
    u nas na OMDI bylo fajnie bo pan doktor lubi jak cos jest w koszulce bo fajnie sie rozbiera z koszulek...;] i wogole dzis byl uroczy po czym powiedzial do Bartka " oj cos nam kolega zaczyna dokazywac" xD

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi Eduardo kazał okno otwierać :P Jestem teraz oficjalnym odźwiernym okien na zajęciach z HK :P
    G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli opłacało się zostać na dzisiejszej HK ;P

    Gacia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.