Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 25 stycznia 2011

Przy przykładach z UKD ...

Pani Doktor: Przy tablicy rozwiewają się wszystkie wątpliwości. Następuje iluminacja po całkowitym zaćmieniu.
~~~~
Mrozia: Ogólnie miałabym ten przykład dobrze gdyby nie to ... że go zjebałam ...
~~~~
Omawiamy przykład z wahadłowcem
Mrozia: Nie umiałam tego znaleźć. Wpisywałam "waCHadłowiec" i nie było. No patrzcie *bierze tablice i szuka*
Sosnów i Grzybek:... ale wahadłowce pisze się przez "h" ...
Mrozia: ... NO NIE PIERDOLCIE! ... FAKTYCZNIE! ... tajemnica rozwiązana!

5 komentarzy:

  1. Bo ja się bardzo źle czułam kiedy szukałam tego waCHadłowca i była późna godzina nocna :(

    :P

    Mrozia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się! Wiesz ile ja błędów popełniłam tego typu w życiu? :P

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe mocne ;D
    oj Mrozia rozumiemy Cie, tez tak mialam z czyms ale potem sprawdzilam pisownie w google :D


    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że zagadka została w końcu rozwiązana ;D
    a to 'CH' po prostu tam ładnie wygląda...
    no sami powiedzcie, jest takie bardziej oh! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda :)
    Jest bardziej "oCH" :P

    Mrozia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.