Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 25 stycznia 2011

Gacioprzemyślenia, czyli jak tworzą się filozofie ...

Czas odmienić wasze życie!
 Jadę sobie dzisiaj tramwajem, przede mną wizja zaliczania ROD-a i egzaminu z dziejów więc w głowie kotłują mi się takie myśli "Dziwne, jestem spokojna, a powinnam się stresować. Czy ja się stresuję? Nie, nie, nie, nie, nie, nie. Hmmm, wymieniłam "nie" sześć razy... a że podwójne zaprzeczenie daje potwierdzenie to mam 3 x tak.. kurde, to znaczy, że jednak się stresuję! Chociaż chwilka, w niektórych przypadkach podwójne potwierdzenie daje zaprzeczenie więc mam 1 tak i 1 nie, a + i - daje -... czyli jednak nie. Uff... a już się bałam, że się stresuje."

I jeszcze coś, co się na Gacię w ubikacji gapiło ... to nie było przyjemne gapienie :P


3 komentarze:

  1. filozoficzne przemyślenia…
    mogę napisać na ten temat prace licencjacką? ;D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się co Kaja nazwałaby "przyjemnym gapieniem" ;P?

    Gacia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.