Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 28 stycznia 2011

Rewelacje...

Kolokwium z RODa, Pani Doktor rozdała część praktyczną.
Pani Doktor: Czy są jakieś pytania?
Ula: A o co chodzi w pierwszym pytaniu? Opisz drugi poziom UKD ze względu na JIW?
Pani Doktor: Chodzi o języki informacyjno-wyszukiwawcze
Ula: Aha *zabiera się do pisanie*

~~~~~~

Poranne przemyślenia Gadzika
Myśl nr1: Nigdy nie wyobrażałam sobie tak posiadania własnego pasożyta.
Myśl nr2: Nie sądziłam, że będę żyła z moim pasożytem w symbiozie!!

~~~~~~
Egzamin z JIW. Pytania już rozdane, kto jeszcze może to się konsultuje.
Katerinka: Kaja, co to są determinanty?
Kaja: Kurwa, co?! MNIE się pytasz?!
~~~~
Egzamin zaczęliśmy o 9:35
Kaja: *świadoma swojego poziomu (nie)wiedzy* No to tak ... hmmm, dziewczyny o 10:00 wychodzimy bo muszę się jeszcze pouczyć na terminologię ...
~~~~

Z Fejsbuka
Gacia: Dzisiejszego egzaminu nie zdam nie dlatego, że nie potrafiłam odpowiedzieć na pytania. To po prostu moja podświadomość kazała mi napisać tak mało, żebym mogła iść do Pana Wiesława na egzamin ustny ;).
Gadzik: Oj Gaciu... Tobie życie nie miłe! A w ogóle to ja nie wiem czy on dotrwa do poprawki, bo jak go zaleje wiadro wody, którą nalał Bartuś do swojego egzaminu to może tego nie przeżyć :P
Gacia: Ehh, nawet nie wiesz jak ja liczę na to wiadro wody Bartka, kurde, ale mógł jeszcze "troszkę" dopisać, takie np. tsunami to by go już na pewno porwało ;P
Gadzik: No tsunami to nawet Obama nie pokonał w "2012" :D
Gacia: Jak ja kocham ten film xD. No i Obama nie, ale Chuck Norris już tak, wiadomo, że Chuck jest dużo bardziej zajebisty, sam fakt, że jego mi nie podkreśla, a Obamę tak, już o czymś świadczy ;P. no więc B. pewnie bliżej do Norrisa.
Gadzik: Czyli to znaczy, że nawet tsunami zawarte w tych wszystkich kartkach go nie zabije... cóż...
Gacia: Ale może podtopić ;P? 
Gadzik: Może po 5 pracy uzna, że ma dość wody i wstawi wszystkim trzy :D:D:D
Gadzik: Coś trzeba mieć, prawda? :D   

3 komentarze:

  1. jakby dal wszystkim 3 to byloby pieknie :D ale bedziemy musieli otworzyc usta na poprawce ;p nawet Bartus ;]

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam dla niego otworzę wszystko, żeby tylko zdać ;)

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak przy okazji: czy Ty wiesz, że jak się wpisze w Google "córka bi" to gugiel sam dopowiada? Widzisz jaka jesteś zajebista? Wujek Google Cię zna :D

    A kiedyś trzeba było podać całą frazę, żeby Cię znaleźć:D

    Gadzik :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.