Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 26 stycznia 2011

Zgadnij, czyja to stolica...

- Gdzie jest Kopenhaga?
- W Danii
- O kurwa, a ja dałam poddział wspólny dla Szwecji !!!
- No bo Kopenhaga jest w Szwecji!
- W DANII!
- ... O KURWA!
- A Bruksela?
- W Belgii
- Cholera jasna, wpisałem Holandię
- A ja dałam Kraje Beneluksu ...
- Coś mi się zdaje, że UKD to mały pikuś przy tym, że jesteśmy dupy z geografii ...
- ...


PS. Dziękuję wszystkim, którzy wysłali Esemesa na bloga i poświęcili całe 1,23 zł. - do kolejnego etapu jednak "Z rozmów przy stemplowaniu..." się nie zakwalifikowało, a szkoda bo ocieka zajebistością ;) Może kiedyś się uda, może za rok :) Enjoy! ;P

13 komentarzy:

  1. Bruksela i Kraje Beneluksu
    to zestawienie ma MOC ;D


    a co do tych etapów, ociekania zajebistością i innych
    to myślę że to jakiś spisek jest po prostu
    wielki spisek mający na celu przejęcie władzy nad światem i zdominowanie przeciętnego obywatela…
    i jestem pewna, że w tym wszystkim maczają swoje metaforyczne paluchy gołębie!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że chociaż tym razem nie ujawniłaś kto jest autorem, którego tekstu :P

    Mrozia

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, też zje*ałam to zadanie

    Gacia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrowienia dla tych, którzy Lizbonę przenieśli do Hiszpanii :-@ :-P (pozdrawiam samą siebie)

    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejnym przedmiotem, który powinni nam dodać spoza obrębu naszego kierunku, po podstawach logiki dla humanistów, powinna być podstawy geografii świata - stolice państw dla debili :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wymiatamy z geografii :D
    a jesli chodzi o konkurs to w przyszlym roku bedzie 1 miejsce! :)

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaa ! chciałam dać Danie , ale przed usłyszałam z przekonaniem , że to Szwecja ;DD !


    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ociekacie zajebistością tak, że trzeba ze ścierką za wami latać!! Ja jeszcze rozumiem, żeby Lizbonę w Hiszpanii umieścić, ale Kopenhaga i Bruksela? Pani doktor będzie się turlać ze śmiechu sprawdzając nasze prace :D

    Wredny, okropny Gadzik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym nawet powiedziała, że wyda coś w stylu
    "Złote myśli studentów , kolokwium z ROD , monografia" ;DD

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  10. "Monografia dorobku studentów UŚ na kolokwium z RODa" :P

    OdpowiedzUsuń
  11. A później każe nam to sklasyfikować :D

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  12. ale babka bedzie miała polewke z nas jak bedzie czytac to co napisalismy ;P

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  13. A ty Kasiu co napisałaś? Jakie miałaś miasto i gdzie je umieściłaś? :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.