Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 11 stycznia 2011

Gadzik i Gacia przedstawiają ...

Od Gaci :***

ZZB WYKŁAD
Pan Doktor: Szczere chęci nie wystarczą...
Gacia: Kurde, ja mam, albo nieszczere chęci albo szczere niechęci.
Gadzik: Najczęściej to i to razem.

~~~~~

Gacia: *do Gadzika* Chodź się uczyć! Tu nie ma atmosfery do nauki!
[tak, te słowa wypowiedziała Agata, też nie mogłam w to uwierzyć :P]

~~~~~~

W windzie stoją 2 dziewczyny ubrane na czarno i toczy sie taka rozmowa:
Pierwsza: I co? Dzisiaj znowu czarny wtorek?
Druga: Nooo... :/ A w ogóle to ostatnio *pada imię jakiejś wykładowczyni* się pyta: "Co wy tak wszyscy na czarno? Ahaaa, już wiem... na Doktora Widzimisia. Czemu wy mu to robicie, on jest taki biedny..."

~~~~~~

Gacia: *do Gadzika* Wczoraj zamawiałam w bufecie frytki, taaaki wielki talerz za 2,90! Opłaca sie brać go na dwie i mówi Ci to pasoŻYD!
Gadzik: Ale Ty nie jesteś jadowity!
Gacia: WTF xDDD
Gadzik: Pasożyd żywieniowy ... nie zapisuj!

~~~~~~

Gadzik: Mamy nowe tramwaje, takie pancerne!
Gacia: Antyrakietowe xD?
Gadzik: TAK! Takie kwadratowe i czerwone!

6 komentarzy:

  1. W sumie to chyba jednak żywieniowy... bo żywnościowy to tak jakbyśmy pasożyty jedli... A tak przy okazji: wiem, że ci choroba coś na mózg rzuciła, co wnioskuje po początku dzisiejszego SMSa do mnie ("Gadzik kochanie" zamiast normalnego "Gadzik popierdółko"), ale ortografię to jednak mogłabyś zachować :P Talerz a nie tależ :D

    Wiadomo kto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przepraszam, ja to dostałam od Gaci, ja jej uwierzyłam, że ona wie co pisze, ja to wrzuciłam w prawie niezmienionej formie, więc wiadomo gdzie skargi i zażalenia składać :P
    W ogóle nie krzyczcie na mnie, bo kiedyś wam na ten talerz frytek wypluję moje płuco!

    OdpowiedzUsuń
  3. ;D
    ja też widziałam taki tramwaj!
    wyglądają jak autobusy, tylko że na szynach ;]
    M.

    PS. Kajuchna wracaj bo brakuje twej promiennej osobowości na zajęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba widziałyśmy go razem :P
    Ale są paskudne...

    Ps. popieram, wracaj do nas


    Mrozia

    OdpowiedzUsuń
  5. No mówiłam, że jeżdżą takie paskudne!

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się te tramwaje bardzo podobają, są zajebiste i zawsze jest w nich ciepło :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.